از جنس عشق

از جنس عشق

 

 

از جنس عشق

نوشته : میثم رهبریان

مقدمه :

امروزه اغلب مردم دنیا آن‌قدر سرگرم مسائل مختلف هستند که ارزیابی رفتارهایشان را فراموش کرده‌اند. زندگی مکانیکی، تلاش برای رفع نیازهای مالی، فراوانی اطلاعات و بسیاری موارد دیگر، ارزش های انسانی را به دست فراموشی سپرده است. اهداف مقدس از یادها رفته و مسیر را گم کرده‌ایم. اگر نگاهی به زندگی افراد شاخص داشته باشیم، خواهیم دید که این افراد روی خود کار می‌کنند و مدام در حال ارزیابی خودشان هستند. درست در دوره‌ای که به علوم انسانی اهمیت داده نمی‌شود، تمایز افراد بزرگ در توجه به این حوزه است. به بیان ساده‌تر اگر می‌خواهید به دسته افراد شاخص جامعه بپیوندید، باید توجه ویژه‌ای به ارزش های انسانی داشته باشید. پس برای رشد و پیشرفت به مطالعه درباره این علم نیازمندیم. اگر ارزش های انسانی از دغدغه‌های شما است و به داستان علاقمندید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

در این کتاب از قدرت داستان بهره گرفته‌شده تا به شیرین‌ترین حالت ممکن، مطالب را درک نمایید.

عشق از آن جمله موضوعاتی است که به زندگی انسان جان می‌بخشد و به همین دلیل همواره مورد توجه بوده است. بنابراین توجه به آن، کیفیت زندگی را افزایش خواهد داد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از داستان‌ها، علاوه بر اینکه به چالش کشیده شوید، درک عمیق تری از زندگی عاشقانه داشته باشید.

داستانی از این کتاب:

استاد پرسید: چرا وقتی عصبانی هستیم، داد می‌زنیم؟

شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند اما پاسخ‌هاى هیچ‌کدام، استاد را راضى نکرد. سرانجام او چنین توضیح داد: هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آن‌ها براى این که فاصله را جبران کنند، مجبورند که داد بزنند. هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آن‌ها باید صدایشان را بلندتر کنند.

ادامه داستان…

برای خرید نسخه چاپی کلیک کنید.

از جنس تفکر

1399-07-08

ازجنس انگیزه

1399-07-08

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *