پاخور

پاخور

 

 

پاخور

پاخور

نوشته : مسعود زارعی

خلاصه کتاب :

در سال‌های دهه ۷۰ و ۸۰ فروش محصولات و کالاها در ایران کار راحت‌تری بود؛ ورودی مغازه‌ها

بالا بود و تقریباً می‌توانستیم هر محصولی را به راحتی بفروشیم. از اواخر دهه ۸۰ هجری

شمسی، تغییراتی در بازار جهانی و سپس ایران رخ داد و چند سال بعد، در سال‌های

اولیه دهه ۹۰ با افزایش یکباره قیمت ارز و به تبع آن افزایش قیمت کالاها،افزایش تصاعدی

در تعداد فروشگاهها و در کنار آن رواج گسترده فروش اینترنتی محصولات،تعداد خریدارن

به میزان قابل توجهی کاهش یافت.دیگر ماندن و توانایی فروش در این بازار ،نیازمند

یادگیری قواعدی جدید بود.زیرا در چنین شرایطی فروش مغازه شما تضمین شده نبوده ،

در جهت افزایش تعداد مراجعین و فروش،نیاز به تغییر رفتار بود. در این کتاب راهکارهایی

برای جذب هر چه بیشتر مراجعه کننده به فروشگاه ارائه شده است. مطالعه این کتاب

و اجرای اقدامک‌ها و به کار بستن پیشنهادها، موجب تغییر در میزان پاخور فروشگاهتان می‌شود.

فروش بیشتر مستلزم پاخور بیشتر مغازه است، تعداد و کیفیت مراجعه به یک فروشگاه،

نقش غیر قابل انکاری در میزان فروش و سودآوری آن فروشگاه دارد،راهکارهای موجود

در این کتاب برای شما مفید خواهند بود اگر به دقت بخوانید و به آنها عمل کنید .

پیشنهادهای زیر ممکن است به شما کمک کند تا پاخور فروشگاهتان بالا رود:

کتاب را با همکاران صمیمی تان بخوانید و باهم اقدامات بیان شده را انجام دهید.

تغییراتی سریع در فروشگاهتان ایجاد کنید.به دنبال ایجاد تغییرات زمانبر نباشید.

ببینید برای جذب مشتری چه‌کارهایی می‌توانید انجام دهید، آنها را فهرست کرده، برای انجامشان برنامه‌ریزی کنید و نتیجه را مشاهده کنید.

قبل از اجرای ایده ها و دیدن نتایج،از منفی بافی پرهیز کنید.

بدانید که برای بسیاری از خوانندگان، مطالب این کتاب کاربردی است و اجرای حتی یک نکته، می تواند پاخور فروشگاه شما را متحول کند.

برای خرید نسخه چاپی کلیک کنید.

هتل ۲۰ ستاره گردشگری

1399-07-05

سکوت های حل شده

1399-07-05

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *