تئوری و کاربرد اصول کسب و کار و مدیریت

179,000 تومان


تئوری و کاربرد اصول کسب و کار و مدیریت
تئوری و کاربرد اصول کسب و کار و مدیریت
کاور پشت

6 عدد در انبار (می توان پیش خرید کرد)

توضیحات

تئوری و کاربرد اصول کسب و کار و مدیریت (MBA)

 

کارولینا ماچادو

مترجم: دکتر حجت مبرزی (دکتری مدیریت بازرگانی)

 

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، که به اختصار MBA نامیده می­شود، یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین مدرک­ها در سراسر جهان می­باشد، که برای توسعه مهارت­های مورد نیاز در مشاغل تجاری و مدیریتی طراحی شده است. با این حال، اگرچه این مدرک شما را وارد دنیای کسب و کار می­کند، اما ارزش، اهمیت و کارایی آن محدود به کسب و کار نمی­باشد. MBA می­تواند برای تمامی افرادی که حرفه مدیریتی را در صنایع خصوصی، بخش دولتی، حوزه فنی و مهندسی و غیره دنبال می­کنند بسیار مفید باشد؛ و به دلیل فراگیری بالای آن در زمینه­های مختلف، امروزه بسیاری از دانشگاهیان و متخصصان مایل به دوره و دریافت مدرک MBA هستند.

بدین ترتیب، کتاب حاضر با عنوان MBA، تئوری و کاربرد اصول کسب و کار و مدیریت، به برخی از سرفصل­های اصلی که در یک دوره­ی MBA ارائه می­شود، مانند بازاریابی، منابع انسانی، حسابداری، و دارایی، مالیه، سرمایه گذاری، می­پردازد. بر اساس موضوعات “اصلی” ارائه شده در این کتاب، تمامی علاقه مندان می­توانند دانش مرتبطی را که با انواع موقعیت­های تجاری در دنیای واقعی با آن­ها روبرو می­شوند، کسب نمایند.

این کتاب در سه بخش، تئوری و کاربرد اصول کسب و کار و مدیریت و در شش فصل نگارش شده است.

در بخش اول – گفتار پیرامون بازاریابی، فصل اول «بازاریابی در بحران‌ها– ماهیت و دیدگاه‌های آن برای مدیران» را مورد بحث قرار می‌دهد و فصل دوم حاوی اطلاعاتی درباره «شناخت بازاریابی دیجیتال – مبانی و اقدامات» است.

در بخش دوم – گفتار پیرامون مدیریت منابع انسانی، فصل سوم “مدیریت منابع انسانی: یک چشم انداز عملیاتی” را پوشش می­دهد و در عین حال، فصل چهارم “آموزش و توسعه در سازمان­ها: از ابتدا شروع کنید” را توضیح می­دهد.

در نهایت، در بخش سوم – گفتار پیرامون حسابداری و امور مالی، فصل پنجم بر روی «حسابداری به عنوان یک سیستم اطلاعاتی» تمرکز دارد، و در فصل ششم، «مقدمه ای بر امور مالی شرکت­ها» ارائه شده است.

این مشارکت‌های نظری و عملی به سطح بالایی از دانش موضوعات عملکردی مدیریتی و کسب مهارت‌های مفهومی جدیدی منجر می­شود، که خوانندگان را قادر به پاسخگویی به چالش‌ها و تغییرات ایجاد شده توسط محیط تجاری رقابتی می­نماید. این کتاب به منظور افزایش دانش و اثربخشی تمامی علاقه مندان به موفقیت مستمر شغلی خود در زمینه­های مختلف اقتصادی از جمله تحقیقات و امور دانشگاهی (در مقطع کارشناسی ارشد)، بازرگانی، تولید، آموزش، مراقبت­های بهداشتی، و سایر بخش های خدماتی و صنعتی اختصاص دارد.

 

 

جزئیات کتاب

وزن 0.3 کیلوگرم
ابعاد 21 × 14.5 × 1 سانتیمتر
نویسنده

دکتر حجت مبرزی

ناشر

مانیان

دیدگاه‌ها

دیدگاه‌ها

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تئوری و کاربرد اصول کسب و کار و مدیریت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *