از «A» تا «Z» کوچینگ زندگی؛ ابزارها، راهنمایی‌ها و تکنیک‌ها

از «A» تا «Z» کوچینگ زندگی؛ ابزارها، راهنمایی‌ها و تکنیک‌ها

از «A» تا «Z» کوچینگ زندگی؛ ابزارها، راهنمایی‌ها و تکنیک‌ها

الی بول

 ترجمه:

مهدی جعفری

 

با سلام و عرض ادب خدمت مربیان (کوچ) برجسته و مشتاق. امیدوارم به هنگام مطالعۀ این کتاب در صحت و سلامت کامل باشید.

درعین‌حال که هنر کوچینگ (مربیگری) بسیار فراتر از به کار بردن مدل‌ها و چارچوب‌های متنوع است، من دریافتم که استفاده از این مدل‌ها و چارچوب‌ها به‌ویژه در روزهای اولیۀ حرفۀ کوچینگ به‌منظور ایجاد ساختار و فرم، مفید واقع خواهد شد.

بر این اساس، من این کتابچۀ راهنما را به‌عنوان مجموعه‌ای از ابزارها، تکنیک‌ها و مدل‌های کوچینگ که به‌راحتی قابل هضم و در دسترس هستند برای شما طراحی کرده‌ام تا آن‌ها را در حرفۀ کوچینگ خود به کار ببرید. متوجه خواهید شد که آن‌ها در قالب آ تا زِد (A-Z) سازمان‌دهی شده‌اند که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بین فصل‌های مختلف این کتاب ورق بزنید و به‌راحتی مطالبی که به دنبال آن هستید را بیابید.

حجم مطالبی که می‌توان در حرفۀ کوچینگ آموخت بسیار زیاد است و نمی‌توان کلیۀ مطالب را در یک کتاب گنجاند، بنابراین این کتاب به‌هیچ‌وجه فهرستی جامع و کامل نیست، اما می‌توانم با امیدواری بگویم که این کتابچۀ‌ راهنما را منبع خوبی برای شروع پیدا خواهید کرد.

این‌که بتوانید به مراجعان کمک کنید تا زندگی خود را از طریق کوچینگ بهبود بخشند، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده ارزشمند باشد. خوشبختانه برای ما کوچ‌ها، مردم در سراسر جهان در حال پی بردن به ارزش والای آن هستند که این امر نشان‌دهندۀ رشد این حرفه در طی چند سال اخیر می‌باشد. از بعد از سال 2019، ارزش حرفۀ کوچینگ 11 میلیارد پوند در سراسر جهان بود و انتظار می‌رود که این رقم به رشد خود ادامه دهد.

کوچینگ رشته‌ای بسیار سودمند است که اگر به‌خوبی انجام شود می‌تواند زندگی بسیاری را غنی کند. امیدوارم این کتاب شما را به ابزار محکمی مجهز کند تا بتوانید در آینده در حرفۀ کوچینگ خود از آن بهره ببرید.

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمایید

ندارید چون نخواستید

1400-12-04

مجموعه شعر چشمه عشق و آفتاب

1400-12-04

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *