اعتماد سازی برای فروش بیش تر

اعتماد سازی برای فروش بیش تر

اعتماد سازی برای فروش بیشتر

مهشید افشار فر

اعتماد سازی بخش مهمی از زندگی هر یک از ما هست و درصد بالایی از زمانمان را صرف اعتمادسازی می کنیم.

اعتماد یک مفهوم چند بعدی است و ابعاد متفاوتی دارد. در متون مختلف معانی متفاوتی برای اعتماد عنوان شده است.اعتماد شامل معانی از قبیل: اطمینان، قابلیت پیش بینی، توانمندی، شایستگی، تخصص، خیرخواهی، مدیریت باز، علاقه، پذیرش، واقعیت و … است.

رایج ترین تعریف دانشمندان درباره ی اعتماد، این است که: اعتماد را به اعتقاد داشتن دیگران، تعریف می کنند. زیرا برای رسیدن به خواسته های خود، به دیگران وابسته هستیم.

اعتماد پدیده ای پویا است که به کنش مقابل و عامل های مختلفی وابسته است که می توانند در ساخت طرحی از اعتماد، موثر باشند.

در تعریف اعتماد بین فردی باید به سه عنصر توجه کرد: پیامدهای شناختی  بالقوه، وابستگی و احساس امنیت.

فروشندگی یکی از پردرآمدترین شغل ها است. مهم بودن فروش از چشم هیچ سازمان و شرکتی پوشیده نیست، چه بسا اگر که ما تبلیغات 360 درجه هم انجام دهیم ولی در زمینه فروش تبحر لازم را نداشته باشیم نمی توانیم به سود واقعی با درصد بالا دست پیدا کنیم.

یکی از عوامل موثر در افزایش میزان فروش ایجاد حس اعتماد در مشتریان است.

در این کتاب به روش های اعتماد سازی موثر در فروش و تکنیک های دیگر فروش، می پردازیم و سعی بر این داشتم تا از تجربیات کاری گذشته و نظرات خود نیز، استفاده کنم و اصطلاحات مدیریتی کمی استفاده کنم تا برای عموم قابل درک و مطالعه باشد.

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمایید

 

شاجان

1400-08-27

12 قدم از الکلی های گمنام

1400-08-27

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *