با کلاس شو «1»

با کلاس شو «1»

با کلاس شو «1»

503 تکنیک بسیار کاربردی
آداب معاشرت

که اگر یاد نگیری زندگی برات سخت میشه

یسری اجاقی

کتاب با کلاس شو (503 تکنیک بسیار کاربردی اداب معاشرت)، برای با کلاس ها تالیف و گردآوری شده است. آنان که به­دنبال ارتقاء کیفیت رفتار و شیوه زندگی خود و دیگران هستند. فرهیختگانی که برای برند شخصی خود ارزش قائل هستند. یک انسان فرهیخته، در ارتباط با دیگران درست ترین رفتار را انتخاب می کند. به این معنا که من مهم هستم، تو هم مهم هستی.

این کتاب به شما کمک می کند، در هر کجای این کره خاکی که هستید شیوه رفتار و آداب معاشرت در ایران و جامعه جهانی را بهتر بدانید و زیباتر زندگی کنید.

همچنین می تواند یک هدیه بسیار جذاب و در عین حال کاربردی برای عزیزان شما باشد.

 

تاییدیه دکتر حسین شیرمحمدی

بسم الله الرحمن الرحیم. سرکار خانم اجاقی کتابی تحت عنوان باکلاس شو تآلیف کردن که به آموزش نکات اتیکت و آداب معاشرت مدرن می پردازد. بنده از مطالعه این کتاب کاربردی و پرمحتوا لذت بردم و مطالعه آن را به همه هموطنانم توصیه می کنم. دکتر حسین شیرمحمدی مترجم و نویسنده چهارده عنوان کتاب.

 

تاییدیه استاد بابک بهمن خواه

سلام من بابک بهمن خواه هستم. مدرس انگیزشی و نویسنده کتاب برندسازی شخصیت. تبریک می گم به نویسنده قدرتمند این کتاب بابت نوشتن این کتاب بی نظیر و خلاقانه. این کتاب به شما کمک می کنه که شیک تر زندگی کنید. تو دنیایی که ارتباطات حرف اول را می زنه ما باید قوانین ارتباطات را بلد باشیم. ما باید بلد باشیم که با انسان ها به شکل زیباتری ارتباط برقرار کنیم. این کتاب به­عنوان یک راهنما کنارتونه و اتفاق های بی نظری را براتون رقم می­زنه. خدایا شکرت. عالی باشید.

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمایید

دختری که رهایش کردی

1401-03-03

حال خوب با ساینا

1401-03-03

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *