ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

ضربه درمانی (EFT) برای دردهای مزمن

اعجاز سرانگشتان در شفای طبیعی بدن

نیک اورتنر

مترجم: پروین تاجیکی

 

امروزه بیماری¬ها و دردهای جسمی که به آنها مُهر “درد عصبی” زده شده است، رو به فزونی است. دردها و بیماریهایی که گاه وجود تخصص¬های جورواجور پزشکی و جراحی¬ها و داروهای گرانقیمت، جز افزایش عوارض جانبی آنها چیزی عاید ما نمی¬کند.
بن بست نگاه پزشکی رایج به انسان به عنوان مشتی پوست و گوشت و استخوان، در سراسر دنیا درمانهای مکملی را به راه انداخته است که سعی دارند به انسان نگاهی جامع¬تر داشته باشند و در ارائه راهکارهای درمانی تاثیر همه ابعاد وجود انسان را لحاظ کنند و به سوالاتی نظیر “نقش احساسات در بروز درد و تداوم آن چیست و افزایش درد جسمانی در حضور دردهای احساسی چگونه رخ می¬دهد؟” پاسخی درخور ارائه نمایند.
ای اف تی یکی از روشهای نوین در روانشناسی انرژی است که با نگاهی جامع به جسم و ذهن و روان انسان به تایید مستندات پژوهشی روزافزون، هر روز قدرت خود را در زمینه بهبود دردهای جسمانی، بیش از پیش به رخ می¬کشد.
ترجمه این کتاب تلاشی است برای آشنایی مخاطبین فارسی زبان با این حوزه جدید در بهبود دردهای مزمن که طی سال¬های اخیر حیرت جامعه جهانی پزشکی را برانگیخته است.
این کتاب به زبانی ساده و علمی پیوند بین جسم و احساسات ما را نشان می¬دهد و با نمونه¬های واقعی به ما می¬آموزد که چطور با استفاده از این تکنیک بسیار ساده در رهایی از بیماری¬ها و دردهای مزمن به خود کمک کنیم.
اگرچه تمرکز این کتاب بر کاربرد ای اف تی در بهبود دردهای جسمانی است؛ اما طراحی کتاب به همراه فایلهای صوتی آموزشی مکمل، به گونه ای است که شما را به طورعملی و علمی با زبان ای اف تی آشنا می¬کند و با مطالعه آن به¬ زودی درخواهید یافت که قدرت ای اف تی بسیار فراتراز کاربرد آن در حیطه دردهای جسمانی است و شما با یک روش جدید خودشناسی آشنا شده اید که قادر است در همه زمینه¬های رشد فردی به شما کمک کند.

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمائید

معماری زندگی

1401-01-18

راز میلیاردر شدن در بازارهای مالی

1401-01-18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *