چاکراها و منابع انرژی

چاکراها و منابع انرژی

چاکراها و منابع انرژی

زهره صبوری فرد

 

در تمام ادیان الهی پیامبرانی از جانب خداوند فرستاده شده‌اند تا انسان‌ها را به یکتاپرستی دعوت نمایند. بهره‌مندی از خلوصی خاص و منحصر به فرد دلیل انتخاب آن‌ها از جانب خداوند بوده است. بهترین و بارزترین این خصلت‌ها دیدار با حق با بهره‌گیری از سکوت در جایی خلوت و  آرام( مانند کوه و غار)  و به  دور از هیاهوی مردم است.

  • حضرت موسی (ع) برای راز و نیاز با خدایش به کوه طور می رفت.
  • حضرت ابراهیم (ع) به صحرا به دور از مردم پناه می‌برد.
  • حضرت عیسی (ع) در خلوت به راز و نیاز می‌پرداخت.
  • حضرت محمد (ص) برای راز و نیاز با پروردگارش به غار حرا …

در هر صورت سکوت و خلوت با خدا و آگاهی از آفرینش بهترین راه تقرب به الله قادر است که ما نیز باید زمانی را خلوت کنیم و به درون خود رفته و از بدن خود و قدرت آفرینش خدایی، آگاهی پیدا کنیم و دور از هر هیاهویی فقط توکل به قادر مطلق نماییم و با او راز و نیاز کنیم و از او کمک بخواهیم که فقط خداوند است که از مطلب درونی ما و ذهن ما آگاه است و بهترین هادی در امور زندگی ماست.

پس مراقبه یعنی در سکوت می‌نشینیم و از بدن خود که پروردگار قوی آن را آفریده آگاه می‌شویم و از خدای خود سپاسگزاری می‌نماییم تا بهترین را برایمان رقم بزند. سکوت راز آفرینش و راز جسم خاکی ماست. باشد که به آن آگاه شویم و خود را در پناه خدای یکتا قرار دهیم. بهترین مراقبه و سکوت در خلوت نشستن است و آگاه شدن بر قدرت لایزال الهی بدن خودمان.

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمایید

موفق شو دختر

1401-01-31

ویترای؛ نقاشی روی شیشه و نکات کاربردی؛ با ویترای حرفه ای و پولدار شوید

1401-01-31

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *