آمیخته های بازاریابی

آمیخته های بازاریابی

آمیخته های بازاریابی

بهناز خوش طینت-مجید امیری

 

بازاریابی کسب و کار شما فقط یک جنبه ندارد. در واقع، آمیزه ای از مسائل مختلف است که اگر در کنار هم درست مدیریت شوند، به رشد کسب و کار شما کمک می کنند. به مجموعۀ این مسائل، آمیختۀ بازاریابی (یا همان آمیزۀ بازاریابی) گفته می شود. بازاریابی کسب و کار فقط یک جنبه و بعد ندارد. در واقع آمیزه ایی از مسائل مختلف است که این مسائل در صورت مدیریت صحیح و استراتژیک به رشد کسب و کارها کمک می کند. به مجموعۀ این مسائل، آمیختۀ بازاریابی گفته می شود.

اکثر کسب و کارها فرض را بر این می گذارند که بازاریابی فقط به معنی تبلیغات برای جذب مشتری است. اما، بازاریابی مفهومی بسیار گسترده است و تمام بخش های یک کسب و کار را در بر می گیرد. چه بخش هایی؟ اینجاست که مفهومی به نام آمیختۀ بازاریابی مطرح می شود. یک مدل بازاریابی که به شما کمک می کند کسب و کار خود را بهتر بشناسید، مدیریت کنید و در نهایت، به هدف دلخواهتان که می تواند فروش یا سود بیشتر باشد برسید.

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمائید

همسر عالیجناب عشق

1400-06-04

رفتار ما مردمان عادی

1400-06-04

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *