خودت را از نو طراحی کن

خودت را از نو طراحی کن

 

خودت را از نو طراحی کن

افسانه فراهانی

این کتاب مناسب افرادی است که در مسیر پر پیچ وخم زندگی احساس گم گشتگی میکنند و احساس میکنند نقشۀ راه ندارند و یا نقشه خوانی نمیدانند. نگارندۀ کتاب، تکتک کلمات این اثر را تجربه کرده و به شما میگوید که تنها نیستید و با نشانهها اثبات میکند که تا به الآن هم تنها نبوده اید. شما در این کتاب از جنگل انبوه اندیشه ها و احساسات نافرجام عبور میکنید و آگاهانه قدم در سرزمین آگاهی زندگی خود میگذارید و با روشنایی ملاقات میکنید. با مطالعۀ این کتاب متوجه خواهید شد که چگونه در دوراهیهای زندگی از دودلی رها شوید و با ایمان گام بردارید. در پایان نیز به شکل استادانه قادر خواهید شد که خویشتن جدید خود را باب میل و سلیقه و رضایت خود و خالق خود طراحی کنید.

دستاورد خواننده بعد از خواندن این کتاب:

بعد از خواندن این کتاب به این درک خواهید رسید که هیچ محصولی در زندگی شما ظهور نخواهد کرد مگر اینکه از قبل بذر آن در درون شما، به دستان خود شما و توسط اندیشه هایتان کاشته شده باشد.

خودت را از نو طراحی کن

موضوع این کتاب طراحی خویشتن در تمام ابعاد است. نویسنده اعتقاد دارد که انسان یک موجود تک بعدی نیست و برای رسیدن به رضایت درون باید در تمام ابعاد رشد کند و تنها رشد مادی کافی نیست. موفقیتهای بیرونی به تنهایی اغناکننده نخواهد بود. برآورده کردن نیازهای اولیۀ زندگی ضروری است ولی همۀ زندگی نیست. رسیدن به خواسته ها و آرزوها در مسیر است و پایان نیست و استرس و غم مربوط به دنیای ذهن ساختۀ نداشتههاست و شناسایی این دنیای ساخته شده در ذهن، راه ورود به دنیای داشته ها است.

مزیت این کتاب بر کتابهای مشابه در این است که به طور همزمان به تمام ابعاد رشد انسان ازجمله موفقیت و معنویت و رضایت پرداخته است.

(وقت آن شد که به خود آیی باز)

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمایید

یک عمر لذت رایگان، میهمان من

1400-08-18

مکانیک خود باشید

1400-08-18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *