مکانیک خود باشید

مکانیک خود باشید

مکانیک خود باشید

سعید فرامون

من سعید فرامون، نویسنده کتاب، با مدرک کاردانی مکانیک از دانشگاه علمی کاربردی خلخال و دارای چند دوره مکانیکی و تعمیرات ایسیو که چندین سال در این زمینه  فعالیت تجربی داشته­ام و علاقه ­مند بودم تا مطالب خود را به اشتراک بگذارم و امیدوارم مفید واقع شود.

محتوای این کتاب در مورد خودرو و عیب­یابی صحبت می­کند و شما با قطعات خودرو و نحوه­ی عیب­یابی آن آشنا می­شوید و در مورد شایع­ترین آن­ها و همچنین به این نکته که چرا خودرو خراب می­شود اشاره دارد و کمک می­کند تا اطلاعات کامل درباره­ی خودروتان را داشته باشید و از علت­های خرابی قطعات و رفع خودرو آگاه شوید و همچنین به شما این توانایی را می­دهد که برای هر چیزی به مکانیکی مراجعه نکنید.

این کتاب برای همه­ی کسانی که خودرو دارند و علاقه­ مند هستند تا خودرو خودشان را تعمیر و عیب­یابی کنند، گردآوری شده که بدون شک این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

خوانندگان عزیز بعد از خواندن این کتاب قادر خواهند بود تا با تلاش و جسارت و پشتکار خود بدون نیاز به مکانیک، خودروی خود را عیب­یابی و تعمیر کنند. در این کتاب سعی گشته است تا مفاهیم به زبان خیلی ساده بیان شود و حتی در کلمات هم مبهمی وجود نداشته و قابل­فهم باشد. این کتاب به شما کمک می­کند تا از نگهداری خودرو سیستم انژکتوری سی ان جی cng) ) یا شناسایی عیب و تست قطعات را به راحتی انجام داده و آشنایی کامل داشته باشید. همچنین این کتاب به شما کمک خواهد کرد تا خیلی از ابهامات راجع به مطالب مربوط به خودرو برطرف شود که اطلاعات شما بسیار بالا خواهد رفت و دارای یک مهارت خواهید شد.

این کتاب دارای چند مزیت می باشد:

  • کتاب مکانیک خود باشید، ضمن آشنایی با قطعات خودرو سعی نموده که بسیار کاربردی و جامع نوشته شود تا شما خوانندگان عزیز بتوانید از صفر تا صد عیب­یابی و با آگاهی کامل ­خودروی خود را تعمیر نمایید.
  • مزیت دیگر این کتاب شما این است که می­توانید بعد از خواندن این کتاب ارزشمند، برای رفع ابهامات خود، پشتیبانی شده و با ما در تماس باشید. بنده به عنوان نویسنده این کتاب دلم می­خواهد همه بتوانند این اطلاعات را یاد بگیرند و من هم تا جایی که بتوانم به خوانندگان کتابم کمک کنم.
  • هدف اصلی نویسنده، کمک کردن به رانندگان خودرو می­باشد تا در موارد لزوم بتوانند مشکلات خود را حل نمایند.
  • در این کتاب، مطالب مربوطه را خیلی ساده و قابل­ فهم و کوتاه بیان کرده و از تجربیات دیگران نیز بهره گرفته شده است.

برای خرید نسخه چاپی کتاب اینجا کلیک نمایید

خودت را از نو طراحی کن

1400-08-18

آرامش ناب در محضر ریحانه قرآن

1400-08-18

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *