هفت روز تا سخنرانی

هفت روز تا سخنرانی

هفت روز تا سخنرانی

احمد احسانی

کتابی که هم­ اکنون پیش روی شما خواننده محترم می­باشد، حاوی مطالبی است پیرامون با ارزش­ترین و قدرتمندترین توانایی انسان، یعنی سخن گفتن و سخنوری که اگر به درستی فرا گیرید، می­توانید تاثیرات آن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود ببینید و در مسیر شکوه و رسیدن به آرزوهای محال، گام بردارید و از لذت­های آن بهره­مند شوید.

خواندن و داشتن این کتاب به تمام اقشار جامعه از جمله مدیران، کارشناسان، وکلا، بازاریان، دبیران و … توصیه می­گردد. مخاطبان با خواندن این کتاب می­توانند ارتباط موثر و قدرت نفوذ کلام و افزایش اعتمادبه­نفس و نیز شخصیت اجتماعی و درآمد خوب را با بیان زیبا و موثر تجربه کنند.

صفحات پیش رو، شما را به یونان باستان و دولت شهر آتن می­برد، گهواره­ای که اصول سخنرانی و فن بیان جهان امروز در آن پرورش یافت. این کتاب به صورت ساده و با داستان نوشته شده است و ابزارهای مورد نیاز برای سخنرانی موفق را فراهم آورده است. تجربه محور بودن و ساده و کاربردی بودن مطالب و تمرین­های کتاب، محتوای آن را غنی و با ارزش کرده و به خاطر تفسیر ریزبینانه، تمام شرایط و حس سخنور در حین سخنرانی و درک متقابل را به همراه خواهد داشت.

این اثر تقدیم می­شود به عزیزانی که هستی ما با آن­ها در پیوند است؛ مادری مهربان و پدری رئوف که با قناعت و عنایت خویش موجبات دانش­اندوزی­ ما را فراهم نموده­اند و از همراهی و درک همسری مهربان که در تمام لحظات سخت شرایط را برای ارتقای بنده محیا نمودند و استادهایی که جوهره دانش خود را به بنده ارزانی داشتند تا به این مهم دست پیدا کنم.

 

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمایید

 

فرهاد میرزا

1400-11-14

من کجا کوچ شدن کجا: راهنمایی برای جنگجویانی که می خواهند یک کسب و کار کوچینگ به شدت موفق راه اندازی کنند

1400-11-14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *