کتاب فکر برتر (جلد اول) اثر سیف الله افروخته

کتاب فکر برتر (جلد اول) اثر سیف الله افروخته

کتاب فکر برتر (جلد اول) اثر سیف الله افروخته در سال 1402 توسط انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. این کتاب شامل 486 نکته طلایی برای داشتن زندگی موفق و ذهن آسوده است.

 

در مقدمه کتاب می‌خوانیم:

انسان موفق کسی است که احساس شکست نکند. من یکی از آن افراد هستم که در طول زندگی خود هرگز احساس شکست نداشتم. بسیار علاقه‌مند هستم، همه مردم مانند من باشند. به همین انگیزه این کتاب را بانام فکر برتر نوشتم. توضیح این‌که، کسی نمی‌تواند مدعی ذهن برتر باشد؛ ولی می‌توان گفت عده‌ای از مردم بین ما هستند که فکر برتر دارند. برای من سؤال بود که چرا همه مردم ذهن برتر ندارند یا نمی‌خواهند داشته باشند؟

درصورتی‌که اگر کسی ذهن برتر داشته باشد، زندگی بهتر خواهد داشت.

در تجربه به اثبات رسیده است آن‌هایی که اندیشه برتر دارند، به خود اجازه نمی‌دهند مشکلاتی داشته باشند.

یعنی قبل از آنکه مشکلی به سمت آن‌‌ها حرکت کند آن مشکل را پیشاپیش حل کرده‌اند. بنابراین ما در این راستا وقتی می‌توانیم به تعالی فکری برسیم که فهمیده باشیم، اگر کسی به فکر ما نیست، چرا ما خود به فکر خود نباشیم. فرض بر این‌که، کسی نمی‌خواهد برای ما کاری انجام بدهد؛ چرا ما خود برای خود کاری انجام ندهیم؟

چرا از دنیای اهریمنی بیرون نیایم و روشنایی را لمس نکنیم، باید در نظر داشت بدترین کار این است، هر یک از ما در گوشه‌ای ساکت نشسته و انتظار داشته باشیم دیگران برای ما کاری انجام بدهند باید باور داشت وقتی ما بر مشکلات فائق می‌آییم که از حاضر طلبی دست‌برداریم و خود برای خود کاری انجام بدهیم محتویات این کتاب بما یادآوری می‌کند، هیچ‌کسی آدم ضعیفی نیست مگر آنکه آن شخص، خود را آدم ضعیفی بداند. باید باور داشت چگونه با اندیشه‌‌‌های متفاوت و منطقی می‌توان به اوج پیروزی رسید؛ برای رسیدن به قله موفقیت باید سختی‌‌‌ها را تحمل کرد.

باید پذیرفت، در دنیا هیچ‌کس با راحت‌طلبی بجایی نرسیده است باید فکر کرد، باید حرکت کرد تا موفق شد و در آن‌وقت با آسودگی خاطر زندگی را گذرانید.

 

چرا باید کتاب فکر برتر را بخوانیم؟

معمولاً نکات و کتابهایی که پیرامون مسائل موفقیت و نکات زندگی و بهبود روابط زناشویی صحبت کرده‌اند، خارجی هستند و نویسنده‌‌های این کتابها با توجه به فرهنگ غربی، آن کتابها را نوشته‌اند که سنخیتی با فرهنگ ایرانی ندارد. اینکه ما بتوانیم با دانستن نکات طلایی، زندگی شخصی و کسب‌وکار خودمان را در ایران و با مردم خودمان، بهبود ببخشیم و چه بسا توسعه بدهیم، بسیار حائض اهمیت است.کوشش این جلد از کتاب و جلدهای دیگر بر موارد اشاره شده در بالا استوار است.

 

چه سطحی از سواد برای خواندن این کتاب لازم است؟

مجموعه کتاب فکر برتر با آنکه بعضاً شامل نکات فلسفی است ولی کوشش نویسنده بر عام بودن این کتاب بوده است و همه مردم با هر سنین و هر سطح سواد می‌توانند از این کتاب بهره لازم را ببرند.

آیا این کتاب مناسب هدیه دادن به NGOها است؟

سازمان مردم‌نهاد یا همان ان جی اُ که تأکید بر مسائل بشردوستانه دارند شامل کمپ‌های ترک اعتیاد، موسسات خیریه، کتابخانه های سیار مستقر در مناطق محروم و … است. از آنجایی که بهترین دوست، کتاب است؛ مخصوصاً که کتابِ خوب و مثبتی باشد، این مجموعه کتاب چند جلدی توسط انتشارات مانیان، گارانتی مثبت و سازنده بودن می‌شود.

 

آیا حتماً نیاز است به ترتیب جلد، این کتاب را بخوانیم؟

خیر، به طور کل این مجموعه نکات هرکدام مستقل از هم نگارش شده‌اند و هرکدام به موضوعی اشاره دارد.

 

آیا این کتاب کپی‌برداری از جایی است؟

خیر، این کتاب باتوجه به تجارب شخصی و برداشت آزاد از کتابهای اندیشمندان بزرگ، به زبان ساده نگارش شده است.

 

آیا می‌توان این کتاب را وقتی خواندم به شخص دیگری هدیه دهم، حق‌الناس (پول کتاب) به گردنم نیست؟

خیر، نویسنده از این کار شما خوشحال هم خواهد شد.

 

محل عرضه این کتاب کجا است؟

این کتاب در تمامی پلتفرمهای فروش کتاب مانند: کتابراه، طاقچه، فیدیبو، فراکتاب، قاصدک و پخشی‌های کتاب قرار است، قرار بگیرد ولی دسترسی سریعتر و راحتر از طریق سایت انتشارت مانیان و یا تماس یا پیغام به مدیر انتشارات مانیان (09104831965) سرکار خانم جعفری است. قطعاً خرید نسخه چاپی به صورت عمده شامل تخفیف خواهد شد.

 

برای خرید نسخه چاپی اینجا کلیک نمائید

 

 

 

کتاب رمان فکر سمی (مجموعه داستان‌ها از زندگی میانسالان) اثر ام‌البنین نعمتی وردینی

1402-02-14

کتابهای برگزیده انتشارات مانیان در سامانه آموزش و پرورش (رشد)

1402-02-14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *