معرفی کتاب نتورکی در سرانجام یک نویسنده
کتاب نتورکی در سرانجام یک نویسنده تالیف گلاله داودی است. کتاب حاضر در مورد تجربیات و آموزشهای من در حدود سیوشش ماه توسعۀ شخصی و نتورک است که سبب رشد شخصی و دستیابی به اهداف تناسب اندام، تناسب افکار و موفقیتهای روزافزون مادی و معنوی میشود.
دربارهی کتاب نتورکی در سرانجام یک نویسنده:
این کتاب میتواند یاریگر اهمالکاران باشد یا افرادی که از اضافهوزن رنج میبرند و یا افرادی که در پی موفقیتهای شخصیتی و مالی هستند.
افراد بعد از خواندن کتاب دستاوردی شگرف خواهند داشت؛ برای مثال میتوانند اندام متناسبی داشته و از چاقی و لاغری مفرط رهایی یابند.
من در این کتاب از خواستنی صحبت میکنم که بر سر راه این خواستن چالشهایی کوچک و بزرگ ایجاد شد که من با یاری خداوند از آنها گذر کردم و به کمی از آنچه خواستم، رسیدم.
در کتاب پیش روی شما در مورد این چالشها و فرصتها مطالبی بیان شده است. به امید روزی که در امتداد این آموزشها به همراهی هم به نتایج فوقالعاده دست یافته و درنهایت بهواسطۀ این فرصتهای طلایی سپاسگزار پروردگارمان باشیم.
کتاب حاضر خلاصهای کامل از چند کتاب بینظیر را در بطن خود دارد که افراد بسیاری بهدفعات آنها را مطالعه کردهاند و هربار از خواندنشان لذت بردهاند.
مزیت این کتاب بیان مطالبی ناب از تی ام بی[1] است. جالب اینکه مبتکر تی ام بی یک ایرانی بهنام استاد نوری است که با تلاشهای بیوقفه ایشان این متد جهانی شده است. این متد بهتنهایی میتواند شما را در رسیدن به آرزوها و موفقیتهای روزافزون یاری کند.
کتاب نتورکی در سرانجام یک نویسنده مناسب چه کسانی است؟
اگر به بازاریابی شبکهای و فروش و کار کردن به صورت تیمی علاقمند هستید، این کتاب راهنمای مناسبی برای شما خواهد بود.
هشت سنگ بنای بازاریابی شبکهای
اکثر مردم قبل از ورود به بازاریابی شبکهای، فاقد آگاهیهای لازم مربوط به این تجارت هستند. بازاریابان تنها کافی است که هشت سنگ بنای این تجارت را بدانند:
- سنگ بنای اول، رؤیا است؛ رؤیا، هدف یا آرزو همان دلیل اجبار کننده است که شما را وادار به اقدامی عالی و سرنوشتساز میکند تا بتوانید سرنوشت خود و افراد زندگیتان را بهخوبی و آنگونه که دوست دارید بسازید. رؤیاها بزرگترین اهداف شما در زندگی هستند و دستیابی به آنها، یعنی داشتن زندگی بیدغدغه برای شما.
- سنگ بنای دوم، تعهد است؛ در تمام رابطهها، خریدها و… باید تعهد وجود داشته باشد و مردم متعهد شوند اموری که به آنها محول شده به شایستگی انجام دهند. آنها باید تا آخر به عهدشان پایبند بمانند. باید به نسبت رشدمان تعهد خود را بالا ببریم.
کلید اساسی این تجارت، تعهد است.
- سنگ بنای سوم، فهرست اسامی است؛ نوشتن فهرست اسامی بسیار ضروری بوده و نظمدهندۀ ذهن شما است.
قانون طلاییِ فهرست اسامی، این است که با همهکس و هر کس باید در لیست باشد.
- سنگ بنای چهارم، دعوتکردن یا پراسپکتینگ است؛ باید بدانید که هیچ روش خاصی برای دعوتکردن، در هیچ کتابی و مرجعی وجود ندارد؛ چرا که روشها به نسبت افراد متغییر است.
نکاتی در رابطه با دعوت کردن افراد:
- باید هنگام دعوتکردن، وحشتزده رفتار نکنید.
- باید تلفنی دعوت کنید و موضع درستی داشته باشید.
- دعوتکردن باید کوتاه و شیرین باشد تا موضع شما حفظ شود.
- پرازپیوکردن یعنی: در جامعه با افراد جدید آشنا شوید و به لیست خود اضافه کنید. زمانی که در حال تعامل با جامعه هستید، باید با پرازپیوهای جدید آشنا شوید.
- سنگ بنای پنجم، نشاندادن پلن است؛ نشاندادن پلن مثل پرزنتکردن نیست، این کار هستۀ تجارت است.
پروفایل کمپانی: محصول، پلن و پروجکشنهاست.
ابزار پروجکشن کاغذ و خودکار است، استفاده کنید تا تکثیر شوید.(هر کاری که ما انجام دهیم، تیم و سازمان ما هم انجام میدهند).
- سنگ بنای ششم، ادیفایکردن است؛ ادیفایکردن، همان ارزشگذاری است. درواقع ساختاری برای رساندن خودتان به قدرت رهبری است.
در این راستا باید به لیدرهای خود، خصوصاً هنگام سخنرانیشان، قدرت بیشتری بدهید و آنها را باارزشتر کنید. با این کار، در هنگام سخنرانیتان آنها نیز قدرت را به شما انتقال میدهند.
- سنگ بنای هفتم، لیدرشیب است؛ لیدرهای خودتان را پیدا کنید و همواره با آنها مشورت کنید؛ چون به دانش و تجربۀ آنها احتیاج دارید.
- سنگ بنای هشتم، تکثیر است؛ کلید نتورک مارکتینگ تکثیر است. هر چه بیشتر و درستتر تکثیر کنید، زودتر بازنشسته میشوید. بازنشستگی زودتر از موعد مقرر، نتیجۀ تکثیر بیشتر و بهتر است.
موارد فوق آموزشهای آغازین کار است که در شرکت به متقاضیان آموخته میشود. هر شخصی که به کار نتورک وارد میشود، توسط به کارگیری این آموزشها، تجارت خود را به درستترین شکل ممکن شروع خواهد کرد.
به مرور زمان و با پیشرفت افراد در این حوزه، آموزشهایی با سطح بالاتر به متقاضیان داده شده و کتابهای جدیدی معرفی میشود که برای علاقهمندان این تجارت بسیار جذاب و پرفایده میباشد.
در طی آموزش مطالعۀ کتاب «چه کسی پنیر مرا برداشته است» به کاربران توصیه میشود.
فهرست مطالب کتاب
مقدمه ‡
فصل اول ‡
انواع روش فروش در بازار
یک کار پرسود و بسیار درآمدزا
مقدمات کار در شرکت تلفیق هنر
قوانین مهم تلفیق هنر
روشهای کارکردن در شرکت معظم تلفیق هنر
اگر یک امتیازی خرید کنید
اگر سه امتیازی خرید کنید
سه اهرم موفقیت در کسبوکار
روند کاری شما در یک سال
در بدبینانهترین حالت سوددهی به چه شکل است
چکیدۀ آموزشهای شرکت تلفیق هنر
فصل دوم‡
مبانی و اصول پایه
اصول جلسات
انواع تعهد در تجارت نتورک
تاریخچۀ بازاریابی شبکهای
هدف
باورهای نادرست نسبت به نتورک مارکتینگ
پاسخ به یک ابهام
آیا این تجارت از نظر شرعی مشکل دارد؟
تکنیکهای پیگیری
نگرش درست و نادرست در پیگیری
مفاهیم پایه
قدرت کار تیمی
فصل سوم‡
مزایای اصلی بازاریابی شبکهای
خلاصهای از نت برداریهای ویدیوهای آموزشی
اجرای قانون 3
هشت سنگ بنای بازاریابی شبکهای
چکیدهای از کتاب «چه کسی پنیر مرا برداشته است»
چکیدهای از کتاب «حکایت دولت و فرزانگی»
چکیدهای از سخنرانیهای من
فصل چهارم‡
نکات ارزندۀ جلسات آموزشی-انگیزشی دکتر معظمی و جناب فرهنگ
فصل پنجم‡
چکیدهای از دورۀ سمفونی ثروت
فرمول هفت مرحلهای
با خودمان مهربان باشیم
چکیدهای از کتاب «راهنمای درون»
چکیدهای از کتاب «ارتباط با راهنمای درون»
تی ام بی
مشخصات کتاب
نام کتاب: نتورکی در سرانجام یک نویسنده
نام نویسنده: گلاله داودی
ناشر چاپی: نشر مانیان
سال انتشار: 1402
فرمت کتاب نسخه الکترونیک: pdf
تعداد صفحات: 120
زبان: فارسی
شابک: 9786223100789
موضوع کتاب: بازاریابی چند سطحی، فروشندگی، کسب و کار
قیمت نسخه چاپی: 50000 تومان
قیمت نسخه الکترونیک: 20000 تومان
برای خرید نسخه چاپی این کتاب اینجا کلیک نمایید.
[1]. TMB