کتاب هرروز اثر سیده زهرا امامی

کتاب هرروز اثر سیده زهرا امامی

کتاب هرروز اثر سیده زهرا امامی در سال 1402 توسط انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. موضوع این کتاب 1000 پیشنهاد روزانه برای افزایش کیفیت زندگی است و به راه و رسم زندگی، زندگی، جنبه های روانشناسی می‌پردازد.

در مقدمه کتاب می خوانیم:

«اگر خوشبختی را برای همه‌ی زندگی خود می‌خواهی کاری را انتخاب کن که عاشق آن باشی و اگر هنوز آن را پیدا نکرده‌ای، آن‌قدر دنبال آن بگرد که پیدایش کنی.»

    «استیو جابز»

 

من سیده زهرا امامی، نویسنده‌ی کتاب هرروز هستم. شرکت در دوره‌های تربیت مدرس، آموزش مهارت زندگی، کوچینگ، رشد و توسعه‌ی فردی، نویسندگی و نوشتن کتاب جزو برنامه‌های روزانه‌ام به شمار می‌رود؛ همچنین علاقه‌مند به حضور و فعالیت در مراکز آموزشی، فرهنگی و انجام کارهای اداری و کامپیوتری هستم. باوجوداینکه رسالت هر شخصی در زندگی منحصربه‌فرد و مربوط به خودش است، رسالت من نیز انتقال تمام و کمال آموزش‌هایی که دیده‌ام به همنوعانم است تا اینکه مانند خودم بتوانند علاقه و هدف خود را در زندگی مشخص نموده و هرروز در کنار سختی و مشکلاتی که وجود دارد، ذوق و اشتیاق درون آن‌ها برای رسیدن به هدف، بزرگ‌تر از مشکلاتشان باشد.

رسالت ما چیست؟ دانستن جواب، شروع نیک‌بختی است.

رسالت شخصی درواقع مرز بین دنیای مادی و دنیای معنوی و هدف نهایی در زندگی می‌باشد.

ممکن است رسالت افرادی خدمت‌رسانی در قالب آموزش، کمک به افراد برای داشتن زندگی بهتر و حال خوب، خدمت‌رسانی به بیماران و نجات جان آن‌ها و همچنین کارآفرینی، ایجاد مشاغل و موقعیت شغلی برای افراد جویای کار و غیره باشد. این اشخاص تا زمانی که اقدام به انجام این فعالیت‌ها به هر طریقی ننمایند حتی اگر ازنظر اقتصادی، خانوادگی و اجتماعی جایگاه بالایی داشته باشند بازهم احساس خوشبختی و آرامش نهایی را نخواهند داشت.

انسان اشرف مخلوقات است و توان انجام کارها و عمل کردن به افکار ذهنی خود را دارد. انسان به هر آنچه فکر کند می‌رسد؛ کائنات نیز دست‌به‌دست هم می‌دهند تا او را به اندیشه و هدفی که دارد برسانند. هیچ‌وقت دیر نیست؛ ناامیدی معنایی ندارد؛ فقط نباید دست از هدفی که داشت کشید باید به دنبال آن بود تا بالاخره آن را پیدا کرد. در آن زمان هست که زندگی تغییر کرده و فرد متوجه گذر زمان نخواهد شد. باید هدفی فوق‌العاده داشت که باعث شود همیشه منتظر شروع صبح جدید بود.

با حضور در کلاس استاد شیرمحمدی و انجام تمرینی به پیشنهاد ایشان که «هرروز چه پیشنهادات یا کارهایی را می‌توان داشت یا انجام داد» شروع به نوشتن این کتاب کردم و این‌که بتوانم تجربیات خود را با مخاطب خودم به اشتراک بگذارم. این کتاب شامل 1000 مورد پیشنهاداتی است برای داشتن زندگی هدفمند، حالی بهتر و رسیدن ایده‌هایی جدید به ذهن.

مطالعه‌ی این کتاب مناسب گروه‌های سنی مختلف، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان عزیز است و همچنین مناسب هر کسی که می‌خواهد بر روی خود، سبک زندگی و بالا بردن کیفیت زندگی‌اش کار کند.

خواندن این کتاب باعث می‌شود یک سری از جملات و توصیه‌ها را که تابه‌حال ممکن است انجام نداده باشید را انجام دهید و آزادانه تصمیم بگیرید و حتی آثاری از خود خلق نموده و با انجام دادن کارهای جدید زندگی را برای خود جذاب‌تر، متنوع‌تر و خلاقانه‌تر نمایید.

یکی از ویژگی مهم این کتاب این است که سعی کرده‌ام مطالب را در آن به‌طور خلاصه بیان کنم تا کتاب از حجم کمتری برخوردار شود و به همراه داشتن آن امکان‌پذیر گردد و همچنین در زمان نیز صرفه‌جویی صورت پذیرفته و هزینه زیادی در نظر گرفته نشود تا بلکه همه‌ی افراد بتوانند این کتاب را تهیه کنند.

 

فهرست کتاب

مقدمه. 9

1000 پیشنهاد روزانه برای افزایش کیفیت زندگی… 15

تقدیر و تشکر. 97

 

برای خرید نسخه چاپی کتاب اینجا کلیک نمایید

 

کتاب معجزۀ عشق و ارتباط جادویی اثر مریم پیری

1402-02-01

کتاب معجزه‌ی بازی‌های آموزشی اثر مریم صدر آرا

1402-02-01

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *