کتاب به سوی پیروزی اثر حسن دیهمی

کتاب به سوی پیروزی اثر حسن دیهمی

کتاب به سوی پیروزی اثر حسن دیهمی در سال 1401 توسط انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. محوریت این کتاب بازخوانی و خاطرات یک پرونده بانکی، حقوقی توسط یک کارآفرین است. قالب این کتاب خاطرات واقعی و رنجها و موفقیتهایی است که بر سر نویسنده این کتاب در راه کارآفرینی بوجود آمده است.

در بخشی از کتاب می خوانیم:


اگـر برگـرديم و بـه عقب نگاه كنيم و ريشه هاي عـدم مقبوليـت و موفقيـت خـود را بخواهيم بسنجيم در يـك جملـه بـه عنـوان يـك توليـد كننـده و
كارآفرين خواهم گفت نفوذ سياستهاي دشمن در بانك داري ما بوده است.
بانكها با شيوه ربوي عمل كردنشان، قبح ربا را از بين بردند و سنت قرض الحسنه را كه بين مردم رواج داشت از ميان برداشتند.
پايه هاي اعتمـاد و اعتقـاد مـردم را سسـت كردنـد و هماننـد موريانه ريشههاي اقتصاد را نابود كردند و به جاي جامعه سالم كه همه در فكر هم بودند، الان همه در فكر خود هستند كه …. .
اقتصادي كه ديگر نـه در دسـت مـردم اسـت و نـه در دسـت دولتها همه را امپرياليسم سرمايه داري و بانكداري يكجا به يغما برده و اقتصاد سالم را به اقتصاد نامتعادل و مريض تبديل كـرده و خود همانند زالو دور هم نشستند و در مكيـدن خـون شـهروندان ايران به جشن پرداختند.
فرمايش امام صادق است كه مي فرماييد:

هنگامي كه خداوند بخواهد جمعيتي را نابود كند در آنها ربـا آشكار ميكند.


اين داستان حكايت مبارزه من با بانكهـاي ربـوي اسـت كـه ناخواسته و ناآگاهانه در اين دام افتادهام. بنده به نوبه خـودم و بـه
حكم آيات شريفه كه در خصوص جنگ با ربـاخواران هسـت آن را رسالت خود ميدانم و در ايـن راه قـدم گذاشـتهام و همچنـان استوار قدم برخواهم داشـت و از شـما خواننـدگان و بخصـوص كارآفرينان عرصه توليد ميخواهم كه شما نيز اقـدام كنيـد و اگـر اقدام نموديد يادداشتها وخاطرات خود را نشر دهيد تا در جامعه فرهنگ مبارزه با ربا خواري نهادينه شود.

 

برای تهیه نسخه چاپی اینجا کلیک نمایید

کتاب معجزه‌ی بازی‌های آموزشی اثر مریم صدر آرا

1402-02-06

کتاب رمان فکر سمی (مجموعه داستان‌ها از زندگی میانسالان) اثر ام‌البنین نعمتی وردینی

1402-02-06

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *